Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Registru dispoziții

REGISTRU DISPOZIȚII 2025

  • 1/14.01.2025 privind constituirea Comisiei pentru realizarea actiunilor de infaptuire si pastrare a curateniei pe raza comunei Sutesti, judetul Valcea
  • 2/15.01.2025 privind mentinerea incadrarii d-lui Bereanu Florin pe postul de sistent personal
  • 3/20.01.2025 privind numirea in functie contractuala de executie de referent a d-lui Madan Gheorghe Alin
  • 4/22.01.2025 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 31.01.2025, orele 9,00
  • 5/27.01.2025 privind mentinerea incadrarii d-nei Bucur Ionela Dana pe postul de sistent personal
  • 6/27.01.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Giura Lucretia
  • 7/28.01.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Buica Valerica
  • 8/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Andrei Adina Ionela pentru functia de asistent personal
  • 9/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Belet Maria Camelia pentru functia de asistent personal
  • 10/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Bereanu Florin pentru functia de asistent personal
  • 11/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Bucur Ionela Dana pentru functia de asistent personal
  • 12/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Buica Maria pentru functia de asistent personal
  • 13/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Ciocirlan Tudor pentru functia de asistent personal
  • 14/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Constantin Elena Adriana pentru functia de asistent personal
  • 15/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Cosac Elena Cristiana pentru functia de asistent personal
  • 16/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Curiman Silviu pentru functia de asistent personal
  • 17/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Dobrica Gheorghe pentru functia de asistent personal
  • 18/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Dragut Marinela Violeta pentru functia de asistent personal
  • 19/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Dumitru Constantin pentru functia de asistent personal
  • 20/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Grecioiu Maria Irina pentru functia de asistent personal
  • 21/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Hatisi Marinel pentru functia de asistent personal
  • 22/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Hoara Ileana pentru functia de asistent personal
  • 23/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Hoara Ion pentru functia de asistent personal
  • 24/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Maria Vasile Claudiu pentru functia de asistent personal
  • 25/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Mariea Valentina pentru functia de asistent personal
  • 26/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Mihaescu Tiberiu Costinel pentru functia de asistent personal
  • 27/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Mitrut Ioana Alexandra pentru functia de asistent personal
  • 28/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Patrusca Gheorghe pentru functia de asistent personal
  • 29/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Popescu Maria pentru functia de asistent personal
  • 30/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Popescu Marin Danut pentru functia de asistent personal
  • 31/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Predescu Carmina pentru functia de asistent personal
  • 32/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Predusel Sorina pentru functia de asistent personal
  • 33/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Stoica Ecaterina pentru functia de asistent personal
  • 34/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Tecioiu Elena pentru functia de asistent personal
  • 35/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Untaru Liliana pentru functia de asistent personal
  • 36/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Zamfir Gheorghe Sorin pentru functia de asistent personal
  • 37/29.01.2025 privitor la stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Patrusca Elena Liliana pentru functia contractuala de guard
  • 38/29.01.2025 privitor la stabilirea indemnizatiei ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoanele cu handicap grav
  • 39/01.02.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Tufurin Elena
  • 40/21.02.2025 privind convocarea consiliului local sutesti in sedinta ordinara pentru data de 27.02.2025, orele 16.00
  • 41/07.03.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Matusescu Ilie
  • 42/07.03.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Andronie Simona
  • 43/10.03.2025 privind acordarea unui ajutor financiar d-lui Iogea Nicolae-Cristian pentru cheltuielile de inmormantare
  • 44/10.03.2025 privind constituirea Comisiei de evaluare a performantelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Sutesti
  • 45/10.03.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Dragomir Nicolae Dan
  • 46/10.03.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Turmacu Dumitru
  • 47/11.03.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Petricioiu Elisabeta-Iliana
  • 48/17.03.2025 privind rectificarea actului de deces nr 44/21.10.2000 privind pe numitul Stanescu Gheorghe
  • 49/17.03.2025 privind incetarea contractului individual de munca al salariatului Popescu Maria
  • 50/17.03.2025 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 24.03.2025, orele 16.00
  • 51/17.03.2025 privind mentinerea acordarii dreptului la indemnizatia de insotitor pentru dna Miroiu Niculina
  • 52/19.03.2025 privind stabilirea locurilor speciale de afisaj electoral pentru alegerea Presedintelui Romaniei
  • 53/20.03.2025 privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor in vederea atribuirii contractului de proiectare si executie a lucrarilor in cadrul proiectului „Infiintare sistem inteligent de distributie a gazelor naturale in comuna Sutesti, judetul Valcea”, finantat prin Programul National Anghel Saligny
  • 54/24.03.2025 privind actualizarea Unitatii Locale de Sprijin la nivelul unitatii Administrativ Teritoriale Sutesti
  • 55/24.03.2025 privind reactualizarea Comisiei pentru probleme de aparare
  • 56/24.03.2025 privind aprobarea modificarii cuantumului venitului minim de incluziune pentru un nr de 27 titulari, familii si persoane singure beneficiare de venit minim de incluziune
  • 57/25.03.2025 privind incetarea contractului individual de munca al d-nei Hoara Ileana
  • 58/25.03.2025 privind nominalizarea agentilor economici din reteaua de magazine a comunei Sutesti, judetul Valcea, care vor distribui produse rationalizate catre populatie
  • 59/26.03.2025 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta extraordinara pentru data de 31.03.2025, orele 16.00
  • 60/26.03.2025 privind incetarea dreptului la acordarea suplimentului pentru incalzire beneficiarului Iogea Marin
  • 61/26.03.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Buse Elena
  • 62/26.03.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Buica Valerica
  • 63/27.03.2025 privind incetarea venitului minim de incluziune
  • 64/31.03.2025 privind delimitarea, numerotarea si sediul fiecarei sectii de votare din localitatea Sutesti, judetul Valcea pentru alaegerea Presedintelui Romaniei in anul 2025
  • 65/31.03.2025 privind incetarea acordarii venitului minim de incluziune pentru familia Nedelcu Tudor
  • 66/31.03.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Pirvulescu Silvia
  • 67/03.04.2025 privind incetarea dreptului la acordarea suplimentului pentru incalzire beneficiarului Cimpoeru Ioana
  • 68/03.04.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Pirvulescu Silvia
  • 69/03.04.2025 privind incetarea dreptului la acordarea suplimentului pentru incalzire beneficiarului Pirvulescu Silvia
  • 70/04.04.2025 privind incetarea dreptului la acordarea suplimentului pentru incalzire beneficiarului Preda Constantin
  • 71/07.04.2025 privind constituirea comisiei de evaluare a ofertelor pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului de lucrari aferente investitiei „Executie racorduri canalizare str Sf Ion, comuna Sutesti, judetul Valcea”
  • 72/24.04.2025 privind convocarea Consiliului Local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 30.04.2025, orele 16.00
  • 73/24.04.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Mitrut Constantin
  • 74/09.05.2025 privind constituirea Comisiei pentru receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul de investitie „Modernizarea sistemului de iluminat public stradal in comuna Sutesti, judetul Valcea”.
  • 75/09.05.2025 privind aprobarea Planului de pregatire in domeniul situatiilor de urgenta al localitatii Sutesti pe anul 2025
  • 76/19.05.2025 privind constituirea comisiilor de concurs si de solutionare a contestatiilor pentru promovarea in grad profesional a doi functionari publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sutesti.
  • 77/21.05.2025 privind desemnarea unui functionar public din aparatul de specialitate al primarului, care sa faca parte din grupul de lucru pentru intocmirea amenajamentelor pastorale
  • 78/23.05.2025 privind convocarea Consiliului Local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 29.05.2025, orele 16.00
  • 79/26.05.2025 privind incetarea dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap Gioada Anghelina
  • 80/11.06.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Catrina Floarea
  • 81/11.06.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Turmacu Dumitru
  • 82/11.06.2025 privind convocarea Consiliului Local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 18.06.2025, orele 16.00
  • 83/17.06.2025 privind aprobarea procedurii de identificare si verificare a beneficiarilor tichete pe support electronic acordate din fonduri externe nerambursabile pentru nounascuti
  • 84/16.06.2025 privind modificarea raportului de serviciu prin transfer in interesul serviciului al d-lui Predescu Marian acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Catrina Floarea
  • 85/23.06.2025 privind delegarea atributiilor de secretar general al comunei Sutesti catre functionarul public Voinea Elena Claudia
  • 86/26.06.2025 privind modificarea si completarea dispozitiei nr. 76/2025- comisii de concurs si contestatii
  • 87/01.07.2025 privind acordarea gradatiei corespunzatoare transei de vechime in munca salariatei Trusca Ioana Corina
  • 88/01.07.2025 privind desemnare reprezentant Primarie pentru Consiliul de Administratie al scolii
  • 89/07.07.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Popa Ioana
  • 90/08.07.2025 privind incetarea acordarii venitului minim de incluziune
  • 91/08.07.2025 privind incetarea dreptului la acordarea suplimentului pentru incalzire beneficiarului Andreescu Gheorghe
  • 92/08.07.2025 privind promovarea in grad superior a d-nei Cuculici Alina Gheorghita
  • 93/08.07.2025 privind promovarea in grad principal a d-nei Trusca Ioana Corina
  • 94/09.07.2025 privind constituirea Comisiei pentru receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul de investitie „Reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi, prin promovarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluat din punct de vedere energetic: statii de reancarcare pentru vehicule electrice in Comuna Sutesti, judetul Valcea”
  • 95/10.07.2025 privind acordarea unui ajutor financiar d-rei Andreescu Maria Adelina pentru cheltuielile de inmormantare
  • 96/11.07.2025 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 21.07.2024, orele 16.00
  • 97/28.07.2025 privind desemnarea persoanei autorizate sa efectueze operatiuni in Registrul electoral cuprinzand cetatenii romani cu domiciliul sau resedinta in tara
  • 98/28.07.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Paun Maria
  • 99/18.08.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Buliteanu Aris Constantinos
  • 100/19.08.2025 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 29.08.2025, orele 08.00
  • 101/20.08.2025 privind modificarea raportului de serviciu prin exercitarea cu caracter temporar a functiei publice de secretar general al comunei Sutesti, judetul Valcea, de catre doamna Voinea Elena Claudia, avand functia publica de consilier, clasa I, grad profesional superior, gradatia 4, in cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Sutesti, judetul Valcea
  • 102/29.08.2025 privind modificarea cuantumului ajutorului social pentru familia Ancuta
  • 103/04.09.2025 privind mentinerea acordarii dreptului la indemnizatia de insotitor pentru d-l Gheorghe Vasile
  • 104/08.07.2025 privind aprobarea cererii de acordare a venitului minim de incluziune pentru Valcea Florin
  • 105/04.09.2025 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Balasoiu Elena, pentru functia publica de consilier
  • 106/04.09.2025 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Cuculici Gheorghita Alina, pentru functia publica de inspector
  • 107/04.09.2025 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Iliescu Dana Maria, pentru functia publica de inspector
  • 108/04.09.2025 privind recuperarea sumelor incasate necuvenit de catre d-na Balasoiu Elena
  • 109/04.09.2025 privind recuperarea sumelor incasate necuvenit de catre d-na Iliescu Dana Maria
  • 110/04.09.2025 privind recuperarea sumelor incasate necuvenit de catre d-na Voinea Elena Claudia
  • 111/12.09.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Ion Ciprian
  • 112/19.09.2025 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 29.09.2025, orele 16.00
  • 113/24.09.2025 privind acordarea unui ajutor financiar d-rei Ancuta Maria Mihaela pentru cheltuielile de inmormantare
  • 114/26.09.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Tamaga Valerica
  • 115/26.09.2025 privind încadrarea d-lui Tamaga Gheorghe Madalin în funcţia de asistent personal
  • 116/14.10.2025 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 24.10.2025, orele 08.00
  • 117/22.10.2025 privind aprobarea cererii de acordare a venitului minim de incluziune pentru Balan Maria
  • 118/22.10.2025 privind aprobarea cererii de acordare a venitului minim de incluziune pentru Balasa Constantin Daniel
  • 119/22.10.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Valcea Nicolae
  • 120/23.10.2025 privind aprobarea cererii de acordare a venitului minim de incluziune pentru Dragnea Bogdan Georgian
  • 121/24.10.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Banut Vergilia
  • 122/27.10.2025 privind mentinerea acordarii dreptului la indemnizatia de insotitor pentru d-na Rambela Maria
  • 123/27.10.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Dobre Ilie Catalin
  • 124/27.10.2025 privind încadrarea d-nei Dobre Valerian în funcţia de asistent personal
  • 125/29.10.2025 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Buica Elena
  • 126/29.10.2025 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Mitrut Vasile
  • REGISTRU DISPOZIȚII 2022

      • 1/06.01.2022 privind acoperirea definitive a deficitului sectiunii de functionare din excedentul bugetului local la 31.12.2021
      • 2/14.01.2022 privind incetarea de drept a contractului individual de munca al d-nei Boaza Ana Maria
      • 3/20.01.2022 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Dragut Maria
      • 4/21.01.2022 privind convocarea Consiliului local sutesti in sedinta ordinara pentru data de 31.01.2022, orele 16
      • 5/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Balasoiu Gheorghe, incepand cu data de 01.01.2022
      • 6/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Belet Maria Camelia, incepand cu data de 01.01.2022
      • 7/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Boaza Ana Maria, incepand cu data de 01.01.2022
      • 8/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Buica Maria, incepand cu data de 01.01.2022
      • 9/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Burtica Maria, incepand cu data de 01.01.2022
      • 10/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Ciocirlan Tudor, incepand cu data de 01.01.2022
      • 11/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Cosac Elena Cristiana, incepand cu data de 01.01.2022
      • 12/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Curiman Silviu, incepand cu data de 01.01.2022
      • 13/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Din Stefan, incepand cu data de 01.01.2022
      • 14/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Dobrica Gheorghe, incepand cu data de 01.01.2022
    • 15/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Dragut Marinela Viloeta, incepand cu data de 01.01.2022
    • 16/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Dumitru Constantin, incepand cu data de 01.01.2022
    • 17/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Hatisi Marinel, incepand cu data de 01.01.2022
    • 18/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Hoara Gigel, incepand cu data de 01.01.2022
    • 19/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Lungoci Ilie, incepand cu data de 01.01.2022
    • 20/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Maria Vasile Claudiu, incepand cu data de 01.01.2022
    • 21/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Mariea Valentina, incepand cu data de 01.01.2022
    • 22/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Mihaescu Marius Sebastian, incepand cu data de 01.01.2022
    • 23/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Mitrut Georgiana, incepand cu data de 01.01.2022
    • 24/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Mitrut Ioana Alexandra, incepand cu data de 01.01.2022
    • 25/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Nistoroiu Daniela, incepand cu data de 01.01.2022
    • 26/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Nutu Vasile, incepand cu data de 01.01.2022
    • 27/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Patrusca Gheorghe, incepand cu data de 01.01.2022
    • 28/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Popescu Maria, incepand cu data de 01.01.2022
    • 29/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Predescu Carmina, incepand cu data de 01.01.2022
    • 30/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Rosu Gheorghita, incepand cu data de 01.01.2022
    • 31/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Stoica Ecaterina, incepand cu data de 01.01.2022
    • 32/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Tecioiu Elena, incepand cu data de 01.01.2022
    • 33/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Untaru Liliana, incepand cu data de 01.01.2022
    • 34/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Urs Elena Mona, incepand cu data de 01.01.2022
    • 35/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Zamfir Gheorghe Sorin, incepand cu data de 01.01.2022
    • 36/21.01.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Zamfir Maria Irina, incepand cu data de 01.01.2022
    • 37/21.01.2022 privind stabilirea indemnizatiei ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoanele cu handicap grav
    • 38/26.01.2022 privind incetarea dreptului la alocatie de sustinere pentru familia Tudorescu
    • 39/28.01.2022 privind incetarea dreptului la alocatia de sustinere pentru familia Micu
    • 40/31.01.2022 privind delegarea partial a atributiilor de secretar general al comunei Sutesti catre functionarul public Iliescu Dana Maria
    • 41/01.02.2022 privind reincadrarea d-lui Raspopescu Lupu in functia contractual de referent agent fiscal
    • 42/01.02.2022 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Stroiescu Constanta
    • 43/02.02.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Oprea
    • 44/03.02.2022 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 11.02.2022, orele 8.00
    • 45/08.02.2022 privind prelungirea suspendarii contractului individual de munca din initiative salariatului Popa Mihaela Lacramioara, pentru perioada concediului pentru cresterea copilului pana la implinirea varstei de 3 ani
    • 46/08.02.2022 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Tufurin Elena
    • 47/08.02.2022 privind stabilirea dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau petrolieri si la suplimentul pentru energie
    • 48/08.02.2022 privind actualizarea comisiei comunale pentru pregatirea, organizarea, conducerea si efectuarea recensamantului populatiei si locuintelor in anul 2021
    • 49/14.02.20022 privind aprobarea Planului de Servicii pentru minorii Dragut Maria Mihaela, Peticila Elena Mariana, Dragut Gabriel Andrei, Dragut Daria Nicoleta
    • 50/15.02.2022 privind constituirea Comisiei de evaluare a performantelor profesionale individuale ale secretarului general al comunei Sutesti
    • 51/16.02.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Trusca Ioana Corina incepand cu data de 01.01.2022
    • 52/23.02.2022 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta extraordinara pentru data de 28.02.2022, orele 9,00
    • 53/25.02.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Voinoiu Maria, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Balasoiu Gheorghe
    • 54/25.02.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Curiman Elena, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Curiman Silviu
    • 55/25.02.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Mitrut Maria, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Mihaescu Marius Sebastian
    • 56/25.02.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Mitrut Gheorghita, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Mitrut Georgiana
    • 57/25.02.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Hatisi Melania, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Hatisi Marinel
    • 58/03.03.2022 privind acordarea dreptului la ajutor social pentru d-l Nicorescu Marian
    • 59/03.03.2022 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asitentului personal pentru persoana cu handicap grav Tudose Ion
    • 60/03.03.2022 privind incetarea dreptului la ajutor social pentru Iogea Elisabeta
    • 61/03.03.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav untaru Florea Dorinel pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal untaru Liliana
    • 62/07.03.2022 privind mentinerea cuantumului indemnizatiei lunare a d-lui Dumbrava Ion Alin pentru functia de demnitate publica de primar al comunei Sutesti, judetul Valcea, incepand cu data de 01.03.2022
    • 63/07.03.2022 privind mentinerea cuantumului indemnizatiei lunare a d-nei Diaconu Elena pentru functia de demnitate publica de viceprimar al comunei Sutesti, judetul Valcea, incepand cu data de 01.03.2022
    • 64/07.03.2022 privind mentinerea veniturilor salariale lunare ale d-lui Predescu Marian incepand cu data de 01.03.2022
    • 65/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Balasa Marin Alin incepand cu data de 01.03.2022
    • 66/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-rei Iliescu Dana Maria incepand cu data de 01.03.2022
    • 67/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Voinea Elena Claudia incepand cu data de 01.03.2022
    • 68/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Balasoiu Elena incepand cu data de 01.03.2022
    • 69/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Florica Adrian Nicolae incepand cu data de 01.03.2022
    • 70/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Cuculici Alina Gheorghita incepand cu data de 01.03.2022
    • 71/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Trusca Ioana Corina incepand cu data de 01.03.2022
    • 72/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Raspopescu Lupu incepand cu data de 01.03.2022
    • 73/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-nei Patrusca Elena Liliana incepand cu data de 01.03.2022
    • 74/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Gherghinescu Elvir incepand cu data de 01.03.2022
    • 75/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Vladutoiu Ilie incepand cu data de 01.03.2022
    • 76/07.03.2022 privind stabilirea veniturilor salariale lunare ale d-lui Petricioiu Gheorghe incepand cu data de 01.03.2022
    • 77/08.03.2022 privind stabilirea spatiului special amenajat si a programului de lucru pentru autorecenzarea asistata a populatiei la Recensamantul Populatiei si Locuintei
    • 78/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Gioada Aurica
    • 79/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Burlan Constantin
    • 80/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Preda Nicolae Mugurel
    • 81/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Stanescu Constantin
    • 82/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Mosteanu Gheorghe
    • 83/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Floroiu Ion
    • 84/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Pogoneanu Nicusor
    • 85/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Dumbrava Ion Adrian
    • 86/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru familia Iogea
    • 87/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Mirzan Gheorghe
    • 88/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-na Hatisi Daniela
    • 89/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru familia Dumitrana
    • 90/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru familia Untaru
    • 91/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-na Vasile Mariana
    • 92/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Patrusca Mihai
    • 93/09.03.2022 privind modificarea cuantumului ajutorului pentru d-l Ciobanu Costache
    • 94/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Nedelcu
    • 95/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Oprea
    • 96/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Nica
    • 97/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Peloiu
    • 98/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Dragut
    • 99/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Dumitrana
    • 100/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Untaru
    • 101/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Baranescu
    • 102/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Ancuta
    • 103/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Grecioiu
    • 104/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Tamaga
    • 105/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Andreescu
    • 106/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Hatisi
    • 107/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Dragut
    • 108/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Matusescu
    • 109/09.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru familia Burtica
    • 110/10.03.2022 privind acordarea dreptului la ajutor social pentru d-na Iogea
    • 111/16.03.2022 privind incetarea dreptului la alocatie de sustinere pentru familia Ancuta
    • 112/16.03.2022 privind modificarea cuantumului alocatiei de sustinere pentru famila Zamfir
    • 113/21.03.2022 privind modificarea art 1 din Dispozitia nr 48/08.02.2022 privind actualizarea comisiei pentru pregatirea, organizarea, conducerea si efectuarea recensamantului populatiei si locuintelor in anul 2021
    • 114/21.03.2022 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 28.03.2022, orele 16.00
    • 115/21.03.2022 privind incetarea dreptului la ajutor social pentru Pogoneanu Nicusor
    • 116/28.03.2022 privind incetarea contractului individual de munca al salariatului rambela Alina-Bianca
    • 117/28.03.2022 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Popa Gheorghe
    • 118/28.03.2022 privind incetarea de drept a contractului individual de munca al d-lui Lungoci Ilie
    • 119/29.03.2022 privind incadrarea d-nei Gherghinescu Elena Amelia in functia de asistent personal
    • 120/30.03.2022 privind constituirea comisiei de licitatie pentru stabilirea valorii prin negociere directa, in vederea incheierii unui act additional la contractual de Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul : Infiintare retea de canalizare, satele Borosesti si Verdea, Comuna Sutesti, judetul Valcea-tronson DN 67B
    • 121/31.03.2022 privind aprobarea Declaratiei de asumare a agendei de integritate organizational in coordonatele Strategiei nationale anticoruptie 2021-2025, a Planului de integritate si constituirea Grupului de lucru pentru implementarea Strategiei Nationale Anticoruptie la nivelul comunei sutesti, judetul Valcea
    • 122/04.04.2022 privind constituirea comisiei de licitatie privind procedura simplificata, prin mijloace electronice, intr-o singura etapa, fara faza finala de licitatie electronic, pentru contractual de achizitie publica Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in satul Borosesti, comuna Sutesti, judetul Valcea.
    • 123/04.04.2022 privind acordarea dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau petrolieri si la suplimentul pentru energie
    • 124/04.04.2022 privind acordarea dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau petrolieri si la suplimentul pentru energie
    • 125/04.04.2022 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Balasa Gheorghe
    • 126/18.04.2022 privind constituirea comisiei de receptive la terminarea lucrarilor pentru obiectivul de investitie „subtraversare drum DN 67B la intersectia cu strada Sf Ion, localitatea Sutesti, judetul Valcea
    • 127/21.04.2022 privind convocarea Consiliului Local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 29.04.2022, orele 8.00
    • 128/21.04.2022 privind aprobarea planului de Pregatire in domeniul situatiilor de urgent in anul 2022
    • 129/29.04.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Trusca Maria Luiza, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Mitrut Alexandra
    • 130/29.04.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Patrusca Nicolae Adrian, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Patrusca Gheorghe
    • 131/29.04.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Tecioiu Danut, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Tecioiu Elena
    • 132/29.04.2022 privind incetarea dreptului la ajutor social pentru Burlan Constantin
    • 133/29.04.2022 privind acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Burlan Constatin
    • 134/29.04.2022 privind incetarea dreptului la alocatia de sustinere pentru familia Burtica
    • 135/04.05.2022 privind acoradare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Mehedintu Aurelia
    • 136/09.05.2022 privind incetarea acordarii dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei cu combustibili solizi sau petrolieri numitului Pogoneanu Nicusor
    • 137/11.05.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Dobrica Gheorghita, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Dobrica Gheorghe
    • 138/13.05.2022 privind constituirea comisiilor de concurs si de solutionare a contestatiilor pentru promovarea in grad profesional a unor functionari publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sutesti
    • 139/23.05.2022 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 31.05.2022, orele 9.00
    • 140/23.05.2022 privind incetarea dreptului la alocatie de sustinere pentru familia Tamaga
    • 141/23.05.2022 privind imputernicirea d-nei Cuculici Alina Gheorghita pentru constatarea si aplicarea sanctiunilor
    • 142/31.05.2022 privind numirea d-nei Trusca Ioana-Corina ca functionar public definitiv
    • 143/31.05.2022 privind incetarea dreptului la ajutor social pentru Gioada Aurica
    • 144/31.05.2022 privind incadrarea d-lui Gioada Aurica in functia de asistent personal
    • 145/31.05.2022 privind acordarea dreptului la ajutor social pentru d-l Voicu
    • 146/08.06.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Hatisi Melania, pentru perioada concediului medical al asistentului personal Hatisi Marinel
    • 147/08.06.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Giura Ion Catalin, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Mariea Valentina
    • 148/08.06.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Lupescu Elisaveta, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Nistoroiu Daniela
    • 149/08.06.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Popescu Floarea, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Popescu Maria
    • 150/08.06.2022 privind acordarea dreptului la indemnizatie de insotitor persoanei cu handicap grav Stoica Robert Alexandru, pentru perioada concediului de odihna al asistentului personal Stoica Ecaterina
    • 151/15.06.2022 privind desemnarea purtatorului de cuvant al Primariei comunei Sutesti, judetul Valcea
    • 152/20.06.2022 privind promovarea in grad profesional principal a d-nei Cuculici Alina Gheorghita
    • 153/20.06.2022 privind promovarea in grad profesional superior a d-nei Balasoiu Elena
    • 154/20.06.2022 privind promovarea in grad profesional principal a d-lui Florica Adrian Nicolae
    • 155/21.06.2022 privind incadrarea d-nei Matusescu Stefania in functia de asistent personal
    • 156/23.06.2022 privind convocarea Consiliului local Sutesti in sedinta ordinara pentru data de 30.06.2022, orele 9.00
    • 157/29.06.2022 privitor la acordare indemnizatie ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Tucu Constanta
    • 158/29.06.2022 privind incadrarea d-nei Hatis Elena in functia de asistent personal
    • 159/29.06.2022 privind incadrarea d-nei Ene Maria in functia de asistent personal
    • 160/30.06.2022 privind incadrarea d-lui Sturzu Ion in functia de asistent personal
    • 161/04.07.2022 privind incetarea acordarii dreptului la indemnizatia ca echivalent al salariului asistentului personal pentru persoana cu handicap grav Rambela Ioana
    • 162/06.07.2022 privind incadrarea d-nei Hoara Ileana in functia de asistent personal
    • 163/07.07.2022 privind desemnarea persoanelor responsabile cu aplicarea prevederilor referitoare la combaterea buruienii ambrozia la nivelul comunei Sutesti
    Sari la conținut